FAQ
Ikke medlem endnu?
Få svar på de mest relevante spørgsmål, for dig som ikke er medlem endnu
Kan jeg opsige når som helst?
Ja!
Vi tror på du vil blive vild med konceptet - derfor har vi ikke brug for at binde dig til et medlemskab.
Det betyder, at du altid kan springe en måned over, sætte dit medlemskab på pause eller opsige det.
Hvad koster et medlemskab?
Medlemskabet koster 129 kr/md.
Med medlemskabet får du 8 ml. af en valgfri duft hver måned.
Sendes direkte til din postkasse. Gratis levering. Ingen ekstra gebyrer.
Hvad er en premiumduft og premiumtillæg?
Premiumdufte er særligt dyre parfumer, typisk nichedufte, som typisk koster 2-3000 kr. i full-size.
Derfor er der et forholdsmæssigt tillæg de måneder, hvor sådanne dufte vælges.
Er det originale parfumer?
Ja, 100 %.
Vi samarbejder kun med certificerede distributører og forhandlere og kan derfor indestå 100 % for ægtheden af alle vores parfumer.
Kan jeg selv vælge min duft hver måned?
Ja!
Log først ind på medlemsportalen
1. Tryk på menuen Vælg din næste duft 👃
2. Vælg dit medlemskab
3. Vælg din duft og tryk på 'Gem'
Hvad får jeg med medlemskabet?
Du modtager 8 ml. af en valgfri parfume hver måned.
Det svarer til 30-dages forbrug ved 4 sprøjt om dagen (ca. 120 sprøjt i alt) og bør varer til du modtager din næste duftprøve.
Første måned får du også vores Scentmore case i gave, så du kan have din duft med på farten og gensprøjte, hvis du får brug for det.
Hvad modtager jeg første måned?
Som nyt medlem modtager du første måned:
8 ml. af din valgte parfume + vores smarte travel case.
Casen er udskiftelig og passer til alle de kommende dufte, du modtager.
Hvor store er de duftrør, jeg modtager?
Duftrørene indeholder 8 ml. af din valgte duft.
Dette svarer til 30 dages forbrug ved 4 sprøjt om dagen. Ca. 120 sprøjt i alt.
Allerede medlem?
Alt du skal vide om medlemsportalen
Hvordan ændrer jeg leveringsadresse?
Log ind på medlemsportalen.
1. Tryk på menuen Mine oplysninger
2. Tryk på Mine adresser
3. Tryk på Opdater eller Tilføj ny adresse
Hvordan logger jeg ind?
Du logger ind på medlemsportalen med din tilmeldte email-adresse. Herefter modtager du en engangskode på mail.
Bemærk, at koden i visse tilfælde kan ende i SPAM eller i din uønsket indbakke.
Koden når altid frem, og der kan af sikkerhedshensyn ikke logges ind på anden vis.
Hvornår kan jeg senest vælge min månedlige duft?
Din månedlige duft vælges forud.
Du kan senest vælge din duft dagen før, at dit medlemskab bliver fornyet.
Det vil sige, at senest den sidste dag i november kan du vælge din december duft.
Der kan ikke foretages ændringer til månedens duft efter at dit medlemskab er fornyet.
Husk derfor at vælge i god tid i medlemsportalen.
Hvordan vælger jeg min månedlige duft?
Log først ind på medlemsportalen
1. Tryk på menuen Vælg din næste duft 👃
2. Vælg dit medlemskab
3. Vælg din duft og tryk på 'Gem'
Hvordan bruger jeg casen?
Drej/roter let på din case - lidt ligesom på en læbestift for at bruge din parfume. Her kan du blot trække den op, når du vil skifte den.
Glasflaskerne kan genbruges, og du kan selv fylde parfume i når den er tom - vask den blot inden.
Er det muligt at springe en måned over?
Ja, det kan du tro.
Log blot ind på din Scentmore konto
1. Vælg dit medlemskab
2. Tryk på Spring over
Hvordan vælger jeg flere dufte?
Log ind på din Scentmore konto
1. Tryk på menuen Vælg din næste duft 👃
2. Scroll ned og tryk på +Tilføj ekstra til din næste levering
Dufte som tilføjes her er éngangskøb og tilføjes kun til din næste levering.
Hvad sker der, hvis jeg ikke vælger nogen duft?
Intet valgt? No problem!
Vi sender dig månedens duft; en duft som er nøje udvalgt til sæsonen.
Kan jeg købe full-size dufte?
Ja, og som medlem får du store besparelser!
Vi er i gang med at implementere funktionen på hjemmesiden, men er ikke i mål endnu.
Hvis der er en duft, du ønsker i full-size, så skriv til os på service(a)scentmore.dk
Hvordan afmelder jeg mig?
Log ind på din Scentmore konto
1. Tryk på Håndtér medlemskab
2. Vælg dit medlemskab
3. Scroll ned i bunden og tryk på Afmeld medlemskab
Hvorfor kommer min duft først mellem den 10-15. i måneden?
Alle medlemskaber fornyes den 1. i måneden.
Herefter går vi straks i gang med at pakke alle jeres forsendelser.
Dette er en opgave, som tager os 5-6 dage, hvorefter alle de månedlige ordrer sendes samlet.
Hvordan skifter jeg duft?
Log ind på din Scentmore konto
1. Tryk på Vælg din næste duft
2. Vælg dit medlemskab
3. Tryk på Skift duft
4. Scroll ned og fjern din tidligere valgte duft
5. Tilføj din nye duft og klik på Gem
Hvordan tilføjer jeg en rabatkode?
Log ind på din Scentmore konto
1. Tryk på Vælg din næste duft
2. Tryk på + Rabatkode
Hvornår trækkes mit medlemskab?
Dit medlemskab trækkes som udgangspunkt den 1. i måneden, hvorefter vi pakker og sender alle månedens forsendelser samlet.
Leveringsspørgsmål
Hvad koster levering?
Ingenting. Vi tilbyder altid fri levering.
Jeg har ikke modtaget min månedlige duft
Din månedlige duft bør ankomme mellem den 10-15. i måneden.
Hvis du stadig ikke har modtaget din forsendelse senest 3 dage efter vores leveringsvindue, bedes du kontakte os på service(a)scentmore.dk.
Hvordan sendes min forsendelse?
Når du starter som medlem, vil du normalt modtage din første duft 1-3 hverdage efter din bestilling. Vi sender den første forsendelse med dao, og derefter sender vi din månedlige ordre med Postnord.
Pengene er trukket, men jeg har ikke modtaget min duft
Dit medlemskab betales forud og bliver fornyet den 1. i hver måned.
Du kan forvente at modtage din valgte duft mellem den 10-15. i måneden.
Mit trackingnummer virker ikke
Vi tilbyder tracking på din første forsendelse med dao.
De månedlige forsendelser med Postnord sendes uden tracking.
Hvornår får jeg min første duft?
Din første duft bliver sendt med DAO, der har en leveringstid på 1-3 hverdage. Afleveres direkte i din postkasse.
Efterfølgende modtager du din månedlige duft med Postnord mellem den 10-15. i måneden.
Hvornår kommer min månedlige duft?
Dit medlemskab trækkes den 1. i måneden, hvorefter vi pakker og sender alle månedens forsendelser samlet.
Du kan forvente at modtage din månedlige duft mellem den 10-15. i måneden.
Min duft er gået i stykker
Sikke en velduftende katastrofe! 😭
Kontakt os på service(a)scentmore.dk med et billede af uheldet, så sørger vi straks for at få en ny afsted til dig 🚚
Betalingsspørgsmål
Opstartsrabat er allerede brugt i min husstand
Vores opstartskampagner på medlemskab er begrænset til maks 1 pr. husstand.
For at forhindre misbrug vil alle yderligere ordrer med brug af opstartskampagner i husstanden automatisk blive annulleret.
Hvis opstartskampagne allerede er brugt i din husstand, vil vi i stedet tilbyde dig dit 3. måneds medlemskab helt gratis. Du modtager også stadigvæk en gratis case ved din tilmelding.
Skriv blot til os på service(a)scentmore.dk efter din 2. måned.
Er der andre omkostninger?
Nej.
Vi har ingen skjulte omkostninger. Her betaler du kun for hvad du får.
Hvordan ændrer jeg betalingskort?
Log først ind på din Scentmore konto
1. Tryk på Mine oplysninger
2. Tryk på Opdater betalingskort
3. Tryk på linket, der sendes til din email
Hvorfor er min ordre blevet annulleret?
Den hyppigste grund til, at ordrer bliver annulleret skyldes, at der er anvendt opstartsrabatkoder i strid med vores medlemsbetingelser.
Opstartsrabatkoder er begrænset til 1. pr. husstand.
Hvis opstartsrabat allerede er anvendt i din husstand tilbyder vi 3. måned helt gratis. Alt du skal gøre er at henvende dig til os efter din 2. måned.
Andre spørgsmål
Skal jeg være medlem for at kunne købe?
Nej, det behøver du ikke.
Alle dufte vi tilbyder, kan vælges som engangskøb.
Vælg blot Engangskøb som valgmulighed.
Kan jeg ønske nye dufte til medlemsklubben?
Ja, det kan du tro.
Duftene som tilbydes er konstant i variation og afhænger i vid grad af medlemmernes ønsker.
Send derfor meget gerne dine ønsker og forslag til service(a)scentmore.dk.
Kontakt os
Har du stadig spørgsmål? Vi er glade for at hjælpe!
Skriv til os på service(a)scentmore.dk
Vi bestræber os på at vende tilbage inden for 3 hverdage.